zondag, december 03, 2006

bijna verhuizen!!

De baas is al wekenlang aan het klussen in het nieuwe huis en de dag van de verhuizing komt nu snel dichterbij! Vandaag had hij geen zin om te klussen en hij ging, ondanks het slechte weer, met mij naar het strand in Katwijk. Het regende en het waaide heel erg hard, maar ik heb me even heerlijk uitgeleefd op het strand. Daar zijn geen foto's van, want de baas vond het niet zo'n goed idee om zijn camera te laten zandstralen. Wel jammer, want ik zag er volgens de baas heel mooi uit met al dat zand op mijn kop...


Toen we weer thuis kwamen heeft de baas eerst een warme douche genomen en daarna mocht ik mee naar het nieuwe huis, om eens te kijken wat daar allemaal veranderd is. Ik was er nog maar twee keer eerder geweest. Gisteren is de vloer in de huiskamer gelegd en op de foto hieronder zie je mij de huiskamer in komen.



Natuurlijk moest ik het hele huis even goed verkennen, dus ik ben ook boven geweest. Als ik ergens de kans krijg loop ik namelijk graag de trap op.



Hier kijk ik vanuit de slaapkamer naar buiten. Tussen de luxaflex door, die de baas gisteren heeft opgehangen.


Toen de baas riep dat ik lang genoeg boven was geweest, kwam ik weer netjes naar beneden. De trap is zoals je ziet nog "kaal", maar daar wordt dinsdag vloerbedekking op gelegd. Net als in alle kamers boven en in de keuken. Het begint nu echt op een huis te lijken. Komende week gaat de baas allerlei kleine klusjes doen en dan gaan we zaterdag eindelijk verhuizen!





Voordat we weer naar huis gingen heb ik nog even een blik op de tuin geworpen. Hier zie je me door de keukendeur naar buiten gluren...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

weet zeker dat je nieuwe huisje je prima bevalt abbey.
je baasjes hebben in elk geval hard genoeg geklust om er een paradijsje van te maken.
nog een weekje slapen en dat heb je ook je eigen tuin(die je natuurlijk netjes op een beaglewaardige manier zal renoveren)

TEAGAN zei

Abbey, dat ziet er allemaal al heel piekfijn uit, wat hebben jouw baasjes al geklust zeg!
Nog 5nachtjes in de oude flat en dan mag je verhuizen en kun je naar hartelust het hele huis ronddollen en als het weer zomer word heb jij een lekkere tuin om in te zonnen, wat een hondenleven !
Ook voor de baasjes veel geluk in het nieuwe huis!
Groetjes voor de baasjes en een knuffel voor jou,
Liefs Els, Julien en Teagan