zondag, mei 27, 2007

Een dagje in de tuin


Vorige week zondag was het vrouwtje jarig en het was erg lekker weer, dus de verjaardag werd in de tuin gevierd. Dat is weer eens iets anders dan op een balkonnetje. Ik was er natuurlijk ook bij en de baas haalde mijn "oude" mand tevoorschijn. Ik heb heerlijk in het zonnetje gelegen. Toen het écht te warm werd, heeft de baas mijn mand in de schaduw gezet. Zelfs daar vond ik het op een gegeven moment niet zo lekker meer, dus toen ben ik verkoeling gaan zoeken in de keuken. En Naomi kwam lekker bij me liggen...

1 opmerking:

TEAGAN zei

Hé Dia langs deze dan nog gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar! Jij bent dan blijkbaar net een week voor mij jarig haha! ;-)
Groetjes, Els

Kom ook eens op Teagan's blog kijken,ik moet er nog veel aan bijwerken maar er staat al wel het een en ander;-)

http://beagleteagan.blogspot.com//