dinsdag, juni 10, 2008

Cooling Down

Vandaag was het weer een warme dag en daarom vonden onze baasjes het wel een goed idee om vanavond na het eten even naar Noordwijk te rijden. Konden wij even lekker afkoelen op het strand bij Beach End. Nou, dat was echt lekker hoor! Het was helemaal niet druk op het strand, dus Rowlf en ik konden onze energie even lekker kwijt. Ik wilde ook wel even lekker zwemmen, maar het begon net vloed te worden en de zee trekt dan heel erg... daar ging ik mooi niet in. Maar gelukkig kon ik op het laatst nog wel lekker even het water in tussen het strand en een zandbank. De baas had (natuurlijk) zijn camera weer meegenomen. Zondag had hij foto's gemaakt tijdens een beagle-wandeling en toen hij thuis kwam, kwam hij erachter dat er allemaal andere beagles op z'n foto's stonden, maar wij niet! Lekker hé, zo'n baas? Maar vanavond heeft 'ie dat in Noordwijk goed gemaakt hoor, met een privé foto shoot van ons tweetjes.

Een pootje
van Abbey.

Toen ik weg rende, zette Rowlf meteen de achtervolging in. Je had hem moeten horen keffen omdat hij me niet bij kon houden! Rowlf geniet met volle teugen van het strand. Het water met al die golven is nog best een beetje eng. Maar samen met mij durft 'ie best door het water te rennen. Even kijken wie de sterkste is... En nog even een stukje achtervolging oefenen. Hier laat ik Rowlf winnen, want hij heeft het stokje! Kijken of ik hem terug kan winnen... Oeps... bijna gelukt! Maar die kleine was me te snel af...! We hebben lekker met z'n tweetjes over het strand gerend. De directrice en haar twee beagles. Vlak voordat we het strand af gingen, heeft Rowlf ook nog even met een Jack Russel gespeeld.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zijn dit weer mooie foto's van het stel !

Lekkere aktie, en ze kunnen het zo te zien steeds beter met elkaar vinden !

Groetjes Moira

Anoniem zei

wat prachtige foto;s zeg... zo te zien kunnen abbey en rowlf goed met elkaar overweg.. concurrentie is er altijd maar gezond.... lekkere boefjes...

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.