dinsdag, juli 15, 2008

Lekker in de Vlietlanden

Vanochtend zijn onze baasjes in ondertrouw gegaan. Ja, ze gaan namelijk binnenkort trouwen! Omdat de baas lekker vrij was, gingen ze hun ondertrouw samen met ons vieren. We gingen naar de Vlietlanden. Nog geen kwartier van huis, maar we waren er nog nooit geweest. En dat terwijl er een heel groot gebied is waar wij het hele jaar door lekker los mogen rennen! Je snapt dat het voor ons écht een feest was. En we hebben ook nog heerlijk gezwommen. Inderdaad: "we", want Rowlf zwemt ook al. Komt vast doordat hij ziet hoe lekker ik dat vind!

Een pootje
van Abbey
Rowlf kijkt eerst eens goed waar we nu zijn... En als ik een beetje achterop raakte, bleef hij keurig op mij wachten! Kijk eens: ik sta in de jungle... ;-) Rowlf heeft heerlijk gerend. Op een gegeven moment kwam hij helemaal "versierd" uit het riet vandaan. We hebben samen een steigertje verkend... ...het liep dood, dus we moesten weer terug. Zelf heb ik natuurlijk ook lekker lopen racen! Rowlf wacht tot het vrouwtje wat lekkers in het water gooit. Hier leg ik Rowlf uit hoe hij de koekjes kan vinden. En Rowlf zocht ook ónder water naar koekjes! Weer een steigertje...daar moesten we natuurlijk even op lopen. Rowlf kwam enthousiast op de baas af rennen. En hier kijkt hij hoe ik ver weg een bal uit het water ga halen. Lekker water daar hoor! We gaan vast nog wel eens naar de Vlietlanden...!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel heel hartelijk Marco en Dia,niet zenuwachtig worden, maar genieten van de mooie dag die komen gaat.
Groeten en liefs Jan/Ria.

Anoniem zei

Gefeliciteerd moet er zeker bij, maar van jullie voorgenomen huwelijk word ik een beetje te emotioneel,geen grapje hoor. Liefs Ria.

Anoniem zei

Wat een vrolijke foto's van het stel !

En jullie van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw natuurlijk, spannend hoor !

Groetjes Moira

Anoniem zei

Lieve Abbey wat geweldig nieuws om te horen dat je baasjes in ondertrouw waren gegaan en binnenkort zullen trouwen... echt cool....wat een mooie verrassing.. ht is maar goed dat je dat verteld heb..:-)
De foto's zijn echt gaaf.. en Rowlf is ook wat groter geworden en jullie beste maatjes geworden..

ik zie jullie al voor mij staan als bruidsjonkers voor je baasjes...
Ik wacht met smacht op de trouwfoto's van je baasjes.. en hopelijk zijn jullie er ook bij zijn... ??

een likje van Krista en ben nu aan het pitten...
Bye....

Anoniem zei

Marco en Dia, alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Wat fijn dat jullie gaan trouwen!!!

Marco zoals altijd weer prachtige foto's van een heel actief stelletje beagles!
Groetjes, Els