zondag, april 12, 2009

Als vanouds: rennen op het strand!

Vandaag was het zover. Acht weken geleden brak Rowlf een teen en sindsdien had hij niet meer los gelopen... laat staan gerend. Vanmiddag besloten onze baasjes dat hij maar weer eens moest gaan rennen. Na vijf weken met zijn pootje in het verband en daarna nog drie weken "rustig" lopen aan de lijn, mochten we weer samen over het strand rennen. Het had voor Rowlf ook lang genoeg geduurd hoor. En voor mij ook trouwens, want omdat Rowlf rustig aan moest doen, heb ik de afgelopen acht weken ook maar af en toe kunnen rennen. We gingen niet zo heel erg vroeg, want dan zou het misschien te druk zijn. Aan het eind van de middag reden we naar Noordwijk en toen we daar om 16:30u over de boulevard reden, rook Rowlf plotseling de zee. Hij ging rechtop tegen het autoraam staan en werd dol-enthousiast. Toen we eenmaal op het strand waren gingen onze riemen los en Rowlf schoot als een pijl uit een boog weg. Hij blééf rennen... zó blij was 'ie, dat 'ie eindelijk weer eens lekker over het strand en door de branding kon rennen. Enne... ik vond het nét zo leuk hoor!
Een pootje van Abbey


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Abbey nu kon je dag niet meer stuk he nu je weer emt Rowlf heerlijk weer naar het strand mocht gaan!!

ik kan zien dat Rowlf helemaal uit zijn dak ging!!!!

En als vanouds weer samen kunnen rennen!!

Rowlf ik ben heel erg blij voor jou dat je weer kan rennen als vanouds..

heel leuke foto's heeft je baasje van jullie genomen....

Veel plezier samen he ravotten en rennen..

knuffie Sylvia en ook van Krista!!

Christel zei

hey Abbey
wat lees ik nu een pootje gebroken gehad, dat is geen feestje zeg
gelukkig is het nu weer in orde en heb je lekker weer kunnen rennen

nu voorzichtig aan he

groeten Bangle
www.snuffeltjes.web-log.nl