zondag, september 17, 2006

afkoelen in de Noordzee

Gisteren, zaterdag 16 september, was het heerlijk weer. En dan is de baas altijd wel te porren voor een strandwandeling. 's ochtends hadden we in Leiderdorp al een wandeling van 45 minuten gemaakt, maar ik had nog best energie over. Toen we op het strand aankwamen, had ik eigenlijk best wel trek gekregen. Met die warmte eet ik niet zo veel, dus ik had mijn bak met brokken thuis nog niet aangeraakt. Maar op het strand zaten zoveel mensen met lekkere dingen in hun tassen, dat ik zodra ik los was eerst maar eens even ging checken of er ergens iets te snaaien was. Nou, dat viel niet mee. En de baas was ook niet zo blij met me. Ik ben uiteindelijk dan ook maar naar hem toegerend en heb lekker door de branding lopen racen. Af en toe gooide de baas een stuk hout in het water en dat heb ik steeds netjes voor hem opgehaald. Volgende week gaan we weer met een hele groep beagles naar Noordwijk...leuk!!!

Geen opmerkingen: