zondag, augustus 20, 2006

De Bende van Zeven

Vanochtend waren mijn baasjes wel heel erg vroeg op. Begonnen ze uit het raam te kijken naar de lucht, op internet te zoeken naar de neerslag radar en naar Anne te bellen om te vragen hoe het weer in Bergen op Zoom was. Schijnbaar vonden ze het weer niet slecht genoeg om weer terug in bed te kruipen, want ze waren al rap aangekleed en verwachtten meteen dat ik ook in actie kwam. Hallo zeg, het is zondagochtend, doe effe normaal...! Maar ik had weinig in te brengen, want ik kreeg mijn halsband om en moest meteen een rondje in de buurt lopen met de baas. Toen we terug kwamen gingen we niet naar huis, maar ik werd meteen in de auto gezet. Even later kwamen ze met al hun spullen aanlopen. Die camera moest ook weer mee. Nou, daar gingen we hoor, even na negenen waren we al onderweg. Eerst nog even tanken en dan richting Bergen op Zoom. Onderweg wat oponthoud bij de Brienenoordbrug en we moesten zelfs nog een stuk omrijden ook. Precies om half elf waren we er en daar stonden zes andere beagles op me te wachten: Bluf, Chess, Bas, Bono, Senna en Boke! Het was lekker weer en we hebben daar bijna twee uur door het bos gerend. Na afloop zijn we nog bij Anne, Bluf en Chess op visite geweest. Daar heb ik eerst lekker met Chess door het huis lopen rennen, want we waren nog lang niet moe! Maar later heb ik wel even lekker liggen pitten hoor. En op de terugweg naar huis heb ik de hele reis geslapen. Op 10 september zie ik Bluf en Chess weer, want dan gaan we naar de familiedag van de BCN!

Geen opmerkingen: