zondag, augustus 06, 2006

Een middagje strand

Gelukkig, ik voel me een stuk beter. Begin deze week had ik mijn baasjes nog even flink laten schrikken. Ik had 's ochtends vroeg ademhalingsproblemen en ze dachten even dat ik erin bleef. De dierenarts zei dat ik een wondje in mijn strot had. Een paar dagen alleen maar zacht voer (vond ik niks erg!) en twee soorten medicijnen die ik in plakjes worst verpakt kreeg toegediend (vond ik ook geen ramp). Vanmiddag gingen we dus naar het strand in Noordwijk, samen met acht andere beagle-vriendjes en met Morris de corgi. Het was lekker weer en lekker lauw water dus we hebben heerlijk gerend en gespeeld. Na afloop ging Kyra nog even met ons mee naar huis, want Susan wilde Tyfus weleens ontmoeten. Dat was ook heel leuk en gezellig. Op de foto zie je Kyra en mij bij ons thuis.

Geen opmerkingen: