zaterdag, augustus 05, 2006

Even Voorstellen

Hallo,

Ik ben Abbey. Ik ben geboren op 12 november 2003 en woon sinds januari 2004 bij Marco en Dia in Leiderdorp. Ik woon daar samen met vier katten: Sjimmie, Spot, Nicky en Timon. Ik ben een echte water-beagle; zwemmen doe ik graag vlakbij huis in de Dwars-wetering of in park De Houtkamp. Maar de baasjes nemen me ook vaak mee naar Beach End op het strand in Noordwijk. En we gaan regelmatig met een heleboel andere beagles wandelen.

De baas heeft deze blogspot web-pagina op 5 augustus 2006 gemaakt. Er staat nu nog niet zoveel op, maar daar komt de komende dagen/weken wel verandering in!

1 opmerking:

TEAGAN zei

Hoi vrienden,
Welkom bij de bloggers!
Veel werk hoor een blog maar wel fun, veel plezier en wij kijken er naar uit om er regelmatig een kijkje te komen nemen
Els en co.