zondag, augustus 13, 2006

Een middagje Katwijk aan Zee

Vanmiddag gingen we naar het strand. Niet naar Noordwijk, maar naar Katwijk. Dat is een andere route en die ken ik niet, dus bleef ik rustig op de achterbank zitten (als we naar Noordwijk gaan, begin ik twee kilometer voordat we er zijn al ongeduldig te piepen). In Katwijk moest ik eerst een stuk aan de lijn blijven, maar toen ik eenmaal los was heb ik heerlijk door het water lopen racen. Er zaten hier veel meer mensen op het strand dan het stuk strand waar we normaal heen gaan. Wel leuk hoor, want al die mensen hebben eetbare dingen bij zich. Ik liep eerst naar een man en een vrouw die zaten te eten. Die man gaf mij spontaan een paar stukjes brood en ik ging er netjes bij zitten. Toen ik niets meer kreeg liep ik om die mensen heen en nadat die mevrouw een hapje van haar bruine boterham met kaas had genomen, heb ik die hele boterham van haar gepikt! Lekker joh...!! De baas vond het niet zo geslaagd, maar het vrouwtje zei dat het die mensen hun eigen schuld was, omdat ze mij hadden gevoerd. Mooi zo, 1-0 voor mij. Dus ging ik meteen naar het volgende groepje mensen, waar ik mijn kop in een zak chips stak...ze zagen het niet eens! Toen mijn baasjes door bleven lopen, vond ik er niets meer aan en toen ben ik maar hard achter ze aan gerend. Ik geloof dat we de volgende keer weer naar Noordwijk gaan...

Geen opmerkingen: