maandag, november 26, 2007

Stoom afblazen op het strand

De geplande strandwandeling in Ter Heijde ging zaterdag even niet door, want mijn baasjes konden hun bed weer eens niet uit komen. Lekker geregeld... Zondag was het wel leuk op de Winner show, maar daar was ik de hele dag aangelijnd. Ik mocht niet eens even lekker door de RAI rennen. Gelukkig was de baas vandaag vrij en omdat het redelijk weer was gingen we naar het strand in Noordwijk. Nou, daar heb ik maar eens even flink gerend. Lekker hoor. Er was bijna niemand op het strand. Ik heb me eerst een poosje alleen vermaakt en later haalde de baas een tennisbal uit zijn jaszak, die hij telkens voor me weggooide. Alle overtollige energie ben ik nu kwijt. Eenmaal terug in de auto viel ik als een blok in slaap...Als een dolle stier over het strand... Helemaal trots op een eenvoudige tennisbal. En owee, als er een andere hond in de buurt komt... Het hek bij de kustversterking is ten prooi gevallen aan de storm of aan vandalen... vrije toegang dus. Het hele strand voor mij alleen. Op de achtergrond de kustversterkingswerken. De frisse wind maakte het best koud aan het strand... Zeeuws meisje nieuwe stijl: "nog steeds contante guldens sparen!!" Abbey was here!

1 opmerking:

Anoniem zei

ow !! Ik wil ook weer naar het strand ! Hele mooie uitraas-foto's van Abbey !!!

Wij komen er ook gauw aan hoor !

Groetjes Moira en Rik
Pootjes van Bas en Bono