donderdag, juni 04, 2009

Lekker op het strand

Ons vrouwtje is een paar dagen naar Frankrijk, om haar nichtje Sandra aan te moedigen. Die fietst mee in het "Alp d'Huzes" project in de strijd tegen kanker. De baas is thuis gebleven en hij heeft een weekje vrij van zijn werk. Hebben wij mooi mazzel, want we gingen gisteren dus gewoon op een doordeweekse middag naar het Noordwijkse strand! Het was wat fris en er vielen zelfs heel even een paar spetters, maar er waren onverwacht veel andere honden op het strand. En omdat ik de vorige keer niet zo vaak op de foto's stond, heb ik me maar eens een keertje uitgesloofd. Net als Rowlf heb ik ook lekker gerend, zelfs met andere honden! We hebben een uur lang vol gas over het strand en door het water gerend. Was echt lekker hoor. En misschien gaan we vanmiddag (en morgenmiddag) gewoon weer!
Een pootje en een lik van Abbey

Even samen poseren... ...en er vervolgens als een haas vandoor! En ik laat zien dat ik (nog) niet voor Rowlf onder doe! Moet je kijken wat een souplesse!! En even netjes wachten en opletten als de baas me roept. Lekker samen met Rowlf stoeien. Eens even zien of ik mijn kleine maatje kan inhalen. Op de foto-finish ligt Rowlf een koplengte voor... Kijk eens hoe hard ik ga. Rowlf doet me exact na! Andere honden vind Rowlf helemaal geweldig. Maar ik ben ook best nieuwsgierig. Wat een lief ventje hé...? Hij weet elke hond tot een wedstrijdje te verleiden, ook deze golden retriever. Even een momentje rust. Rowlf kijkt met een arrogante blik of er nog ergens wat valt uit te vreten... Nog één keer over het strand loeien en dan weer terug naar de auto.

Geen opmerkingen: