zondag, februari 20, 2011

Rondje Klinkenbergplas

Vandaag zouden we eigenlijk met een stel andere beagles gaan wandelen in de Drunense Duinen. Maar omdat de dynamo van de auto kapot is, durfden onze baasjes niet zo ver te rijden. Daarom werd het een rondje Klinkenbergplas bij Oegstgeest. Altijd leuk! Het was best fris (1 graadje boven nul), maar er waren veel andere honden, dus we hadden dikke pret.

Een pootje van Abbey.

Al aan het begin van de wandeling kwamen we een ander beagletje tegen: Bo. En Rowlf en Bo konden het wel goed met elkaar vinden (Bo's baasje vond het minder leuk, want Bo luisterde nu ineens niet meer...) Lekker samen rennen! Af en toe een momentje rust en dan afwachten wie er als eerst weer wegstuift... Ik had het natuurlijk ook weer helemaal naar mijn zin. En ondanks de lage temperatuur ging ik graag het water in! Bij het gekapte riet was er van alles te ruiken. En halverwege het rondje kwamen we Bo wéér tegen... Kijk eens hoe goed Rowlf kan vliegen...!! Het was echt lekker rond de Klinkenbergplas.

3 opmerkingen:

Paul zei

Gaaf!

karlijn zei

dat ziet er erg gezellig uit en beagle en niet luisteren komt me bekend voor haha mijn moeder heeft er ook een maar het zijn wel schatten van honden
die vlieg foto is geweldig hahahah

brem zei

In een gezond lichaam, gezonde geest:)