zondag, april 17, 2011

Lente in de Groene Weelde

Vanmiddag mochten we weer lekker los rond lopen, rennen en zwemmen in de Groene Weelde bij Vijfhuizen. Het was niet te warm en niet te koud, af en toe kwam het zonnetje door en er waren weer veel andere honden. Ook een paar paarden, die door Rowlf hartelijk werden begroet met zijn geblaf. Maar gelukkig waren die paarden wel wat gewend, want ze liepen onverschrokken door. Het was weer een heerlijke middag, maar vanavond en morgen zal ik wel weer spierpijn hebben...

Een pootje van Abbey


Lekker samen struinen door het gras... De natuur is prachtig in de lente... vers groen. Uiteraard ging Rowlf weer uit z'n dak... doet 'ie altijd! Maar ik gooide 'm zelf ook een paar keer in de vijfde versnelling! Lekker kuieren langs het riet. Hé baas... ik ben hier hoor!! Ja, hallo... en ik ook dus!!! Even lekker een momentje van rust... over het water staren.... Huh...? Wat zie ik daar nou...? Rowlf staat op wacht...

2 opmerkingen:

TEAGAN zei

Marco, weer prachtfoto's zoals altijd, we mochten ze van Dia ook al op ons forum bewonderen ;-)

Groetjes, Els

karlijn zei

wat een ontzettend mooie foto's en die hebben heel erg genoten dat is duidelijk