zaterdag, februari 16, 2008

Lekkere strand-ochtend

Vanochtend mocht ik met de baas mee naar het strand. Veel vroeger dan anders, maar dat was omdat ze 's middags weggingen. Ze hebben me verteld dat ik over een paar weken een beagle-broertje krijg! Daar gingen ze vanmiddag heen (zie http://bloemhofstraat6.blogspot.com/) en daarom moest ik thuis blijven. En als goedmakertje gingen we dus voor die tijd naar het strand. Daar was het hartstikke koud, maar wel lekker zonnig. En ik heb de beest uitgehangen met een boxer teefje dat me steeds bleef uitdagen. Deze boxer-dame daagde me steeds uit... ...dus heb ik haar even de stuipen op het lijf gejaagd (zie je mijn tandjes?) Ondanks de kou was het heerlijk op het strand.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Abbey,
wat heb ik op je blog gelezen? een lekker uitje op het strand en dan nog die boxer op stang gejaagd met je tandjes.. en ik moet lachen om je vliegende oren je lijkt wel een dombo de olifant van walt disney.. ken je die dan wel?
Dat je als beagle wel leuk vind om te zwemmen hoeveel zwemdiplpma's heb je dan?
Nog even dan hebben jullie baasjes lekker druk met een kleine pup.. en je kan hun ook helpen met opvoeding he..
Braaf hoor.

groetjes van Krista (ook een ondeugende vrouwtje beagle..zij slaapt nu op een stoel zo moe van de wandeling... lekker snuffelen en rennen..


Sylvia Pronk

Anoniem zei

Hoi Abbey,
Dat was gaaf he, ik vond jou erg leuk. Lekker rennen op strand is het leukste wat er is, vooral als je dan een beagle tegenkomt die er niet zoveel zin in heeft:)
Hoe vind je het om de aandacht te moeten delen? Dat staat mij nl ook te wachten. Dat opvoeden zal me wel lukken, dat doe ik wel voor mn baas.
Groetjes van Kyra, de boxer van t strand