zaterdag, februari 02, 2008

Modderfeest in Nootdorp

Het hing er even om af we vanmiddag wel naar Nootdorp zouden gaan. Maar het was alweer redelijk weer en er was hier in Leiderdorp geen vlokje sneeuw te bekennen. Dus namen mijn baasjes me vanmiddag weer mee naar Nootdorp. Leuk hoor, daar. Lekker drassig gras en héél veel modder. Daar weten wij beagles over het algemeen wel raad mee. We hebben ons dan ook prima vermaakt tijdens de wandeling rond de Dobbeplas. Binnen een paar minuten zagen we er allemaal uit als kleine varkentjes! Aan het eind van de wandeling gingen de beagles die graag zwemmen nog even het water in om de ergste modder eraf te spoelen. Hoe de anderen weer schoon moesten worden weet ik niet! Elke beagle kijkt tijdens zo'n beaglewandeling altijd erg blij! Sommigen lijken zelfs te lachen... En de meesten proberen de andere honden uit te dagen. Lekker rennen over het drijfnatte grasveld. Dit beagletje moest na de wandeling nog op visite bij oma... of ze zo naar binnen mocht...? Zo tegen het eind van de wandeling hebben ze nog energie genoeg. Ik draag mijn zelf gevonden tak met trots!

Geen opmerkingen: