woensdag, maart 11, 2009

Rowlf's gebroken teen

Hallo allemaal. Het gaat inmid-dels ietsje beter met mijn gebroken teen. De spalk die ik sinds vorige week maandag heb was volgens mijn baasjes een beetje afgezakt. Daarom ging ik vanochtend met het vrouwtje terug naar de dierenarts. Eigen-lijk hoefde ik pas maandag terug te komen, maar dat werd dus iets eerder. De dierenarts zei dat de spalk inderdaad een beetje was afgezakt en hij heeft me opnieuw verbonden. Sinds ik de spalk heb, gebruik ik mijn poot bijna niet meer. Da's beter voor de genezing zeggen ze. Ik heb wel vaak last van jeuk en doordat ik mijn Comfy Cone kap op heb, kan ik er dan niet bij. Voordeel is dan wel dat het verband netjes om mijn poot blijft zitten. Als het goed blijft zitten, mag de spalk waarschijnlijk over anderhalve week af en daarna moet ik nog zeker twee weken aangelijnd naar buiten. De dierenarts schat de kans dat het toch helemaal goed gaat komen nu veel hoger in, dus het ziet er naar uit dat ik mijn teen kan behouden. Voordat ik weer lekker op het strand, op de hei of in het bos mag rennen, zijn we wel weer ruim drie weken verder. En voor die tijd willen mijn baasjes nog een keer een röntgenfoto laten maken om er zeker van te zijn dat mijn teen goed genezen is. De hondenshow in Hazerswoude, waar ik zondag aan mee zou doen, wordt even niets. We gaan er wel naartoe hoor, maar ik hoef niet mee te doen. We gaan lekker naar de andere beagles kijken. Ik hoop voor de show in Goes op 25 april weer helemaal fit te zijn!

Een pootje van Rowlf.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat het ditmaal lukt met de spalk en Rowlf inderdaad binnen drie weken weer kan rennen en spoken!

Groetjes, Els en co.

Anoniem zei

Arme Rowlf !

Maar zo te lezen gaat het weer helemaal goedkomen met je teen !

Ik hoop je ook in Goes nog te zien, dat duurt nog een week of 6, dan ben je hopelijk weer helemaal opgeknapt !

Groetjes Moira

Anoniem zei

Hai Rowlf..

mijn vrouwtje vroeg zich af hoe het met je zou gaan.

dus zo te lezen hebben jullie baasjes niet gekozen voor een amputatie.. da's fijn dan kan je later lekker mee doen met de schow's :-)

Hou het ff vol dan komt alles weer goed en dan zien ik en mijn vrouwtje jou met Abbey en je baasjes weer he.. Hopelijk wel in Noordwijk tenzij ik niet loops ben..

een pootje van Krista en nog beterschap voor jou!!!

ook een knuffie van mijn vrouwtje Syl