dinsdag, augustus 28, 2007

Een dagje dierentuin


Zondag-ochtend was iedereen hier in huis al vroeg op. En dus moest ik ook mijn bench uit. Na het ontbijt liet de baas mij uit en tegen 10:00u gingen we de auto in. Voor ons reed een andere auto met familie. We bleken met z'n allen naar Dierenpark Amersfoort te gaan. Toen we daar aan waren gekomen, kwam er nóg een auto met familie. Die kwamen uit Assen. We gingen met de hele club de dierentuin in. Leuk hoor! Alleen van de beren en van alle grote katachtigen ging ik helemaal uit mijn dak. De lucht van die dieren vond ik niet zo heel leuk en dat liet ik goed merken. Maar alle andere dieren vond ik heel interessant en ik probeerde dan ook over elk muurtje of hekje heen te gluren. Op een gegeven moment glipte mijn riem uit de handvan de baas. Dat vond 'ie niet echt leuk, want hij zag al een los rennende beagle voor zich. Maar mijn vrijheid duurde niet lang, na tien meter zette de baas zijn voet op mijn riem en toen had 'ie me gevangen. Het was een leuk dagje uit met lekker weer!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey wat leuk zeg, mee naar de dierentuin. De dierentuin van Amersfoort stond bij ons ook op het programma met de kids maar de baas vond het door de week te ver rijden met al die files, jammer had ik wel fijn gevonden, misschien ooit eens kom ik er toch ;-)
Een poot van Teagan

Anoniem zei

Hey Abbey

Dat is pas een leuk dagje uit !
Ik kan me voorstellen dat je die grote kat-achtigen niet zo geweldig vond.
En die aapjes kijken, dat doe je ook graag zo te zien he !

Groetjes Moira
Pootjes Bas en Bono