zondag, augustus 19, 2007

Een drukke dag.

Vandaag had ik een heel drukke dag. De afgelopen dagen werd er bij ons heel hard aan de achtertuin gewerkt. Een week geleden had de baas de heg er uitgehaald, dus ik mocht al de hele week niet in de tuin komen. Ze dachten dat ik weg zo lopen, raar hé? Ik ben toch een beagle...? Maar goed, gisteren was de tuin dus klaar en toen was ik al even in de tuin geweest. Maar vanochtend mochten ook de katten naar buiten. In de "oude" tuin gebeurde dat bijna nooit, want er waren teveel plekken waar ze zouden kunnen uitbreken. Maar nu de tuin is veranderd mogen ze zelfs allemaal tegelijk naar buiten. En ik erbij. Nou dat was me wat. Die katten wisten niet wat ze overkwam! Ik heb nog even lekker met Timon gestoeid. Dat doe ik maar heel af en toe, maar nog nooit zo lang als vanochtend in de tuin. Timon en ik vonden het allebei prachtig! Daarna gingen we met z'n allen in de auto. Naar het Groenendaalse bos deze keer. Lekker door het bos rennen en veel zwemmen. Het eerste stuk water had een dikke groene laag kroos. Nou, dat kon mij echt niks schelen hoor. Het barstte van de takken in het water, dus ik besloot om de gemeente-reiniging van Heemstede een pootje te helpen. Zonder dat het me gevraagd werd heb ik al die stokken en takken netjes uit het water gevist en op de kant gebracht. Ach, ik werd er een beetje groen van maar dat heb ik er later in schoner water weer afgespoeld. Na het wandelen en zwemmen gingen we niet naar huis, maar naar Haarlem. Naar Dia's moeder. Daar kom ik altijd graag, want die heeft lekkere koekjes. Kom ik daar de tuin in lopen, zit daar een ander hondje. Een dwergkees puppie...Sammy heet 'ie. Eerst even de dwergkees uit de boom gekeken, maar het was wel een aardig en speels beestje. Ik mocht hem wel. Behalve toen hij met z'n scherpe tandjes in mijn oor beet, toen heb ik hem even op zijn plaats gezet! Ik heb begrepen dat Sammy daar blijft wonen, dus ik zal hem nog vaak zien!

Timon en ik stoeien in de tuin. Hier ben ik lekker aan het opruimen...alle stokken eruit! Lekker hé...alsof ik door de groene verf zwem! Effe lekker droog rennen... ...en verder opdrogen op de zonneweide. Sammy beet in mijn oor... Maar we werden toch wel goeie maatjes.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Abbey die dwergkees zou ik bij oma toch de koekjes niet onder mijn neus vandaan laten halen hoor!Wel leuk als je er op visite gaat dat je nu ook daar voortaan een speelkameraad hebt.
Hele mooie foto's heeft je baas van jou in het kroos gemaakt vind ik!
Knuffel van tante Els en ee poot van Teagan

Anoniem zei

Wat een prachtige foto van Abbey in het groene kroos en wat een schattig pupje.

Groetjes van onze beeste bende, Jan/Ria.

d zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hallo,

Wat een leuke hondjes allebei. echt geweldig in dat kroos!

ik ben op zoek naar een lieve gezonde dwergkees pup. kunnen jullie mij misschien helpen aan een goed adresje?

groetjes d