woensdag, augustus 29, 2007

Lekker aan zee

Mijn baasjes hebben vakantie en dus doen we regel-matig leuke dingen. Zondag waren we al in Dieren-park Amersfoort (zie het verhaal hieronder) en vandaag waren we voor het eerst sinds weken weer eens een dagje naar Noordwijk. Lekker naar het strand. Het was prachtig weer, rond de 19 graden, een strak blauwe lucht en zelfs de watertemperatuur was best lekker. Toen we bij Beach End naar beneden waren gelopen mocht ik al snel los en ik rende bijna meteen door het water in. Echt lekker hoor! Langs het strand lagen stukjes hout die helemaal verzadigd waren met water. Ze waren dus erg zwaar en als ze in het water werden gegooid bleven ze niet drijven. Omdat ze geen tennisbal hadden meegenomen, gooide het vrouwtje toch af en toe zo'n stukje hout in het water. Nou, daar had ik helemaal geen moeite mee hoor. Ik keek goed waar het terecht kwam. Het water was vandaag erg helder en als ik het stukje hout gevonden had, bracht ik het, terwijl ik achteruit liep, met mijn voorpootjes naar een ondieper stuk. En daar stak ik dan mijn kop onder water om het stukje hout van de bodem te rapen! Na ruim anderhalf uur strand gingen we terug naar de auto. Na een klein stukje rijden gingen we alweer parkeren, want ik ging met de baasjes mee naar een winkelstraat. En daarna ook nog over de boulevard, waar de baasjes een ijsje hebben gegeten. Daarna gingen we terug naar huis, waar ik al snel lag te snurken. Ik ben benieuwd wat we morgen gaan doen...!

Hier was het stuk hout terecht gekomen...
...dus kop onder water en happen!
En ja hoor...gevonden!
Mijn ogen zijn gericht op de stok die buiten beeld wordt gegooid
lekker door de branding racen...
Wat? Nee hé baas, je méént het niet! Nu alweer naar de auto?

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie foto's weer en idd een strakke blauwe lucht vandaag!
Voor de baasjes nog een fijne vakantie en voor jou nog veel waterpret!
Dikke knuffel voor iedereen, tante Els