zaterdag, september 29, 2007

Ter Heijde aan Zee

Vanochtend moest ik weer vroeg mijn bench uit...om acht uur al! En waarom? Ik had geen idee. Het was nou niet het allermooiste weer. Ik ging alleen met de baas weg. De reis ging deze keer naar Ter Heijde aan Zee. Daar was ik al eens eerder geweest. Toen we op het parkeerterrein bij de Viskeet aankwamen, stonden er al heel wat beagles te wachten. Om 9:30u ging de hele groep, met als ik goed geteld heb behalve mij nog 23 beagles, richting strand. Daar telde Daniëlle af, zodat alle beagles tegelijk werden losgelaten. Nou, dat was weer een feest. Luid loeiend en blaffend renden we het strand op. Onderweg hebben we lekker met elkaar gespeeld. Vlak voordat we het strand af gingen begon het even hard te regenen, maar gelukkig was die bui weer snel voorbij. Nu moesten we even een stukje aan de riem, totdat we bij de schapendijk waren. Daar mochten we weer lekker los. Ondanks het weer was het een leuke wandeling. Daniëlle bedankt voor de organisatie en Jan, die er niet bij was vanwege een gebroken voet, beterschap! Deze drie beagles hadden het erg druk met elkaarZand, een kuil en water... daar moet je als beagle bij zijn!
"Gastvrouw" Daja was weer onvermoeibaar

Geen opmerkingen: