zondag, januari 27, 2008

BCN strandwandeling Castricum

Waar ik het allemaal aan te danken heb, ik weet het niet. Maar je hoort mij niet klagen! Vandaag was het alweer vroeg op. En dat voor de zondag! We gingen naar het strand in Castricum, waar een wandeling van de Beagle Club Nederland werd georganiseerd. Om 9:30u reden we weg uit Leiderdorp, want de baas wist dat we om 10:30u moesten verzamelen en om 11:00u zouden gaan beginnen. Mooi niet dus! Onderweg ging het vrouwtje de Tom Tom instellen en toen ze op het briefje keek dat de baas had uitgeprint, zag ze dat we pas om 11:00u hoefden te verzamelen en dat de wandeling om 11:30u begon. Lekker slim van de baas hé? Nou ja, ze hebben toen onderweg bij een benzinestation maar een kopje koffie gedronken. Tijd zat! We waren dus ruim op tijd in Castricum, maar we waren niet eens de eersten. Er waren al een paar andere beagles en uiteindelijk bleek dat er wel 60 waren gekomen om met deze wandeling mee te lopen! Het was ook prachtig zonnig weer, dus we hebben het op het strand enorm naar ons zin gehad.
Allemaal los! Ik ren links vooraan... Een duel om een stok... Stoeien in het water. Op het keerpunt werd een groepsfoto gemaakt. Ik hield mijn reputatie van "zeehond" hoog. Een groot deel van de meute ging de duinen in. Zelfs na 2,5 uur nog energie genoeg om te stoeien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook hier weer leuke wandelplaatjes, met zestig stuks zeg! dat zal leuk geweest zijn, en een hoop gejoel op het strand natuurlijk, een tsunami van beagles haha!
Groetjes, Els en co.