zondag, januari 20, 2008

Hollands Duin (Noordwijk)

Gisteren regende het hier de hele dag. Ik heb toen wel twee rondjes van een half uur gelopen met de baas, maar we zijn nergens heen geweest om even lekker te kunnen rennen. Vond ik niet zo heel erg, want ik voelde me gisteren toch niet zo lekker. Ik had geen trek in eten en mijn darmen borrelden de hele dag. Vandaag voelde ik me een stuk beter en gelukkig was het droog. Ze waren pas laat wakker hier. Na het ontbijt ben ik voor het raam gaan zitten. Ze begrepen de hint! Het was hartstikke warm voor de tijd van het jaar (12 C). Het waaide wel hard, dus ze kozen er vandaag voor om een beetje beschut te wandelen. Daarom reden we met de auto naar Noordwijk om te gaan wandelen in duingebied "Hollands Duin". Het was er best druk met baasjes met honden, paarden en fietsers. We hebben daar lekker een dik uur gewandeld. Toen we thuis kwamen was ik ontzettend moe. Ik ben eerst in mijn bench gaan liggen slapen, maar toen kwam die vervelende vent met zijn camera weer foto's maken. Was ik dus weer klaarwakker. Daarna ben ik lekker op de bank gaan liggen... heerlijk uitrusten van de wandeling in het bos. Kijk eens baas...het is droog buiten! Zou je even een mooie stok voor me kunnen zoeken? Hier doe ik mijn Momfert de Mol imitatie... "mmmmww...sigaartje!" Ik loop niet alleen op de paden, ik verken graag de hele omgeving. Uitgeteld in mijn bench, met mijn kop op mijn beertje... Ik ben er echt moe van geworden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Abbey, jij beleefd toch steeds weer leuke avonturen hé!
Snel weer beter in het buikje hoor!
Knuffel van Els en Teagan

Anoniem zei

Zie de laatste foto:
Gaat het baasje nou op zijn huisdier lijken of was het andersom?

Marjon