zondag, mei 04, 2008

Beagles on the Beach

Vandaag hadden de baasjes een extra strandwan-deling georgani-seerd bij Beach End in Noord-wijk. Daar hadden ze afgesproken met zeven andere beagles en hun baasjes van het Beaglepraat! forum. Het was schitterend weer en alle beagles hadden er erg veel zin in. Vanwege het getij was deze wandeling een uurtje vroeger dan normaal, zodat we ook op de terugweg nog op een redelijk harde ondergrond konden lopen. Het was erg druk op het strand en er waren vandaag ook heel veel honden. Zodra we los mochten, rende Guus als eerste naar zee en ondanks dat het zijn eerste keer op het strand was rende hij meteen door het water in! Ik ben er meteen achteraan gegaan om hem even wat snelle lessen te geven. De groep baasjes liep in een rustig tempo richting Katwijk, zodat wij naar hartelust konden spelen en ravotten. Rowlf ging zelfs voor het eerst een keertje met mij mee het water in! Na een uurtje keerden we om, om terug te lopen naar Beach End. Op het terras was er water met een hondenkoekje voor ons en frisdranken, bier, broodjes en tosti's voor de baasjes. Hier lieten wij beagles ons ook even van onze "beste" kant zien: Bono schudde zijn kop uit en spetterde daarbij wat mensen van een ander tafeltje nat (niet met water...), ik deed een paar keer mijn beroemde pitbull-imitatie als ik een andere hond zag die niet op een beagle leek en Lotte, Flor en Sophie gooiden voor de grap zelfs een hele tafel (inclusief volle glazen en flesjes) om! Maar dat mocht de pret niet drukken hoor. We hebben een fantastische middag gehad!

Een pootje en een lik
van Abbey

Hier breng ik Guus op de hoogte van de ins and outs van het strandleven. Zie je die Berner Sennen beteuterd kijken? Ik heb z'n fles... na na nana na!! Rowlf is een zeehond in opleiding. En een snelle leerling... hij vond het al snel gewoon! Bono stormt door het water naar Moira. Hier ren ik samen met Rowlf naar de baas. En Rowlf toont nog maar eens hoe mooi groot zijn oren zijn. Paul & Cees... "Baywatch Noordwijk" ;-) Guus vond het helemaal geweldig op het strand. Rowlf wordt gedragen... met zijn 6.65kg wordt hij daar al best zwaar voor. Even lekker mijn dorst lessen. Cees wilde Rowlf in Carolien's tas ontvoeren naar Oosterhout... Rowlf werd geroepen en gehoorzaamde meteen! In een spurt naar Dia...!! Hills met een deel van de meute. De wandeling is voltooid... tijd voor ons natje en ons droogje bij Beach End.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Abbey,

wat mooie kiekjes heeft je baasje gemaakt!! Jij samen met Rowlf in het water een mooi stel... ja ja ik vond het heel erg jammer dat ik er niet bij was, want mijn baasje moest slaapkamer afmaken en het was op die dag met die wandeling ook helemaal af...ik mocht ook mee gaan kijken hoe vinyl tapijt werd gelegd... gelukkig heeft mijn vrouwtje mij veel uitgelaten... daar mijn vaste vriendjes tegen gekomen.. ben ik blij.. kan ik ook lekker ravotten..
Gisteren voor de eerste keer heb ik gedurfd om pootje te gaan baden.. in een grote plas...niet zo diep... het is o zo erg warm... mijn tong helemaal uit mijn bekkie.. bij jou ook...toch lekker een verkoeling pootje baden... kwam een hondje aan die ik ken.. amerikaans stafford terrier.. die gooide mij zowel helemaal nat toen ik ging pootje baden... lekker flink schudden en he he lekker opgefrist...
Hoop van harte dat ik je zal ontmoeten samen met Rowlf..

een pootje van Krista voor jullie allemaal.....

Wil zei

De Berner sennen die zijn flesje is afgepakt is van ons Leuk om hem zo te zien... kijk maar eens op http://www.mac-ghandor-easy-living.jouwweb.nl