zondag, april 20, 2008

Beach End (zaterdag)

Ik kwam met mijn baasjes altijd regelmatig op het strand bij Beach End in Noordwijk. Soms organiseerden zij daar een wandeling met een aantal andere beagles erbij. Dat was best alweer een tijd geleden, maar gisteren was het weer zo ver. En natuurlijk was Rowlf er deze keer ook bij. We waren ruim op tijd op het parkeerterrein bij Beach End. Ja, als organisatie-team moet je er natuurlijk wel op tijd zijn om iedereen te verwelkomen. Er werden niet heel erg veel beagles verwacht, maar om 13:00u hadden we toch een leuk groepje van acht beagles. We gingen het strand op, waar we allemaal los mochten. De meeste beagles bleven bij elkaar en renden samen voor ons uit. Voor Rowlf was dit weer nieuw. De eerste paar keer probeerde hij mee te rennen, maar toen 'ie in de gaten kreeg dat ze telkens weer terug kwamen bleef hij lekker bij de baasjes lopen. Net als ik... ik ren maar af en toe met de andere honden mee, maar verder ga ik meestal gewoon mijn eigen gang. Lekker schelpdiertjes zoeken en opeten. Onderweg heb ik Rowlf allerlei dingen geleerd: hoe je een goed stuk hout kunt vinden, dat paardenpoep een lekkere snack is (dat vonden onze baasjes niet zo'n goed idee van me) én dat het slim is om je regelmatig even bij het vrouwtje te melden, want dan krijg je lekkere koekjes. Na afloop van de wandeling kregen we op het terras van Beach End lekker water met een hondenkoekje. Toen er een "vreemde" hond (geen beagle) bij het tafeltje naast ons ging zitten, heb ik hem met mijn beroemde pitbull-imitatie geprobeerd weg te jagen. Dat vond de baas niet zo'n succes, dus moest ik vroegtijdig het terras verlaten. Volgende keer zal ik proberen mij wat netter te gedragen...

Een pootje en een lik
van Abbey

Lekker samen rennen. "Laagvlieger" Calvin (links) is helemaal los van het strand! Eén en al actie! Angie en daarachter Levi... ze hadden pret voor tien. Rowlf probeert Mieka bij te houden. Charlie was in zijn element. Rowlf houdt vanuit de achterhoede alles nauwlettend in de gaten. Hier leer ik Rowlf hoe je een goed stuk hout kunt vinden. En hij snapte het meteen! Samen op een houtje bijten. Rowlf dribbelt lekker door... ... maar hij werd af en toe door vrijwilligers gedragen. Calvin en Charlie... soms hadden ze mot, soms leken ze oude vrienden. Jongens, kom eens kijken wat een grote hond! Mieka haalt een fles uit zee. Daniëlle laat Charlie kennismaken met Rowlf. Andere honden komen soms nieuwsgierig bij de beagles kijken. Ook Hanneke offerde zich op om Rowlf een stukje te dragen. Wedstrijdje tussen Calvin en een ruwharige tekkel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was een onwijs gezellige wandeling!
Ik heb genoten van de flapperende oren en ik ben "vlieft" op Rowlf ;)

Geweldige plaatjes weer geschoten Marco!
Oh ja op die foto met Angie staat daarachter niet Charlie maar Levi (maar dat is een klein detail)

Anoniem zei

Leuke foto's, jammer dat we er niet bij konden zijn. Wij waren op Ameland, helaas zonder Suus, zij was in een pension. We hopen et de volgende wandeling wel van de partij te zijn.

groetjes Holga

Anoniem zei

Knappe foto's weer, maar ja dat kan niet missen, je hebt daar ook steeds de mooiste fotomodellen ter beschikking ;-)daarbij een prachtige achtergrond en het zijn weer pictures die je naar de zomer doen verlangen ;-)
Rowlf staat al heel goed zijn mannetje haha!
Lief ventje!!!
Groetjes, Els

Anoniem zei

Hoi hier met Krista.. helaas kon ik niet komen door 2 redenen en wel dat de mannetjes nog steeds achter mijn kontje komen snuffelen en ten tweede moest mijn vrouwtje naar dr ouders ivm pers.omstandigheden.. wat het is geen idee.. maar de volgende keer ga ik echt mee om kennis te kunnen maken met je kleine broertje Rowlf..
Je baas weer prachtige shots genomen...en zo te zien zijn jullie al goed aan elkaar gewend...ja ik vind het al geweldig als ik een stuk hout zag...en ik eet ook hondenpoep... wat mijn baasjes niet leuk vinden.. en maar mopperen.. ik ga toch lekker stiekem doen.. als ze het niet in de gaten hebben.. ik lust ook graag tomaten en rode paprika.. ik bedel hierom bij mijn vrouwtje.. lust je dat ook?
Ik denk dat ik in juli mee zal doen want volgende maand moet ik worden gesterliseerd worden... de vorige keer ging het niet door...
Dussie zie je nog wel samen met Rowlf
Woef woef een snuffel van Krista...

Anoniem zei

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-Coivetrerry