maandag, maart 24, 2008

Even alle remmen los!

Hoewel ik sinds de komst van Rowlf geen aandacht te kort kom, was het er vanwege die kleine Muppet de laatste dagen niet van gekomen om eens even lekker los te kunnen rennen. De uitlaatrondjes beperkten zich de afgelopen dagen tot het gebied in de buurt van ons huis. Niks mis mee hoor, maar ik wilde mijn energie wel weer eens kwijt. We zouden op het Bloemendaalse strand gaan wandelen, maar vanwege alle sneeuw en de koude wind ging dat niet door. Dat heb ik weer zeg... Gelukkig was de sneeuw vanmiddag allemaal gesmolten en het werd nog best redelijk weer. Daarom gingen we naar de Klinkenbergplas bij Oegstgeest. Die plas kun je in drie kwartier á een uur in de rondte lopen en met een beetje geluk mag je nog even zwemmen. Minpuntje: ze namen Rowlf ook mee. Ach, het is wel een leuk ventje hoor, maar dat laat ik in huis nog niet zo merken. Het is toch zeker mijn huis? Ik woonde er al...hij komt nét kijken! Buiten is het anders... buiten is van iedereen en dus accepteer ik Rowlf daar veel beter. Dat komt binnen ook wel goed hoor, maar dat laat ik lekker nog niet merken. Toen we bij de Klinkenbergplas aan waren gekomen mocht ik al vrij snel los en ik ging dan ook even lekker helemaal uit mijn dak. Rowlf niet. Die werd gedragen... en dan ook nog ónder de jas van het vrouwtje (wat een watje!). Ze vonden het toch wel een beetje te koud voor hem. Het laatste stukje heeft hij wel gelopen en dat vond 'ie nog leuk ook. Vlakbij de auto moesten we nog even verplicht poseren, zodat mijn baasje aan iedereen kan laten zien dat ik Rowlf wel degelijk als mijn kleine broertje accepteer.

Een pootje
van Abbey
Even alle remmen los!! Ra ra, waar is Rowlf...? (hint: je ziet zijn oor...) Lekker door het water lopen. En met een gang als een kogel achter mijn baasjes aan! Hier loop ik trots met een zelf gevonden stok... ...en het is geen kleintje, kijk maar! Tadáááá... daar is Rowlf! Het laatste stukje mocht hij even zelf lopen. Onderweg werd kennis gemaakt met een Jack Russell. En hier zit ik naast Rowlf te poseren!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Abbey.. weer een praatje van Krista..
he heb je daar gezwommen.. ben je gek.. je vat nog de kou... mij niet gezien hoor..met mijn pootje in water lijkt me niets hoor.. blijf liever droog..
Ja ja buiten kan je lekker lang rennen en de kleine Rowlf mag dat niet doen.. hij moet nog groeien... dat had je vroeger ook en ikke ook... nu gelukkig lange wandelingen en doe ook mee met beagle wandelingen.. kan ik daar heerlijk rennen en lekker vies worden... alleen nu voorlopig niet naar mijn vaste wandelplekkie ivm loopsheid.. dat mis ik wel.. nog even dan is alles weer over.. en mijn baasjes ook erg blij..
Vanmorgen vond ik het zo raar al dat witte sneeuw.. ik moest mijn kontje op dat nattigheid doen.. niet leuk... het heeft wel ff geduurd voor ik alles gedaan hegb.. daarna snuffelen.. ruik bijna niets... door sneeuw..
Nu ga ik ff slapen op de bank tussen mijn baassjes.. of ik neem de vaste plekkie van mijn vrouwtje in... zij vind het niet erg...
een pootje van Krista

Anoniem zei

Hoi Lieve Abbey

JAmmer dat ik je gemist heb met de wandeling maar gelukkig kan ik nu zo weer even van je genieten!

Nu dan maar een pcknuffel aan jouw en geef je je kleine broertje er ook een van me Daaaaaaaaaaaaaaagxxx
Ingrid