zaterdag, maart 01, 2008

Loonse en Drunense Duinen

Vanochtend mocht ik weer vroeg met mijn baasjes mee op pad. Ze gingen in Haaren bij mijn toekomstige broertje kijken en daarna wilden ze met mij gaan wandelen. In Haaren moest ik in de auto blijven. Nou, dat vond ik niks erg. Het was mij toch veel te vroeg voor de zaterdagochtend, dus ik heb lekker even een uurjte op de achterbank liggen slapen. Toen ze klaar waren met het knuffelen van de beagle pupjes (zie hun eigen weblog op http://bloemhofstraat6.blogspot.com/), gingen we weer op pad. Ze hadden aan Frans en Anjo gevraagd waar we lekker konden wandelen. We gingen naar de Loonse en Drunense Duinen. Een mooi stuk bos met een grote open zandvlakte waar honden lekker los mogen rennen. Nou, daar heb ik me prima vermaakt! Er was zelfs een klein vennetje waar ik even lekker in ben gedoken. Lekker "laagvliegen"..... De harde storm liet het zand langs de grond stuiven. Ik knijp mijn ogen dus maar een beetje dicht. Ondanks de harde wind was het heerlijk... ik heb weer genoten! Hier ben ik baas! Speciaal voor de foto een paar keer over deze boom gesprongen... ...nee hoor, ik ben de beroerdste niet! En tot slot nog even lekker gegraven.

Geen opmerkingen: