donderdag, maart 27, 2008

Rowlf in actie

Ik weet het niet meer hoor. Vier jaar lang heb ik me als een idioot uitgesloofd voor de baas. In al die jaren maakte hij duizenden foto's van me en nu die kleine Rowlf er is lijkt het wel of hij helemaal geen aandacht meer voor mij heeft. Telkens wordt de camera tevoorschijn gehaald en net als ik ervoor wil gaan zitten blijkt dat het alleen maar om Rowlf draait. Ook vanavond weer... de baas komt met zijn camera de kamer in en gooit wat speeltjes door de kamer. Rowlf rent er op af, komt met zo'n speeltje terug rennen en de baas maar flitsen. Oké, het zijn wel leuke foto's en Rowlf zal niet zo heel erg lang klein blijven. Als we over een paar maandjes samen over het strand rennen, zal ik zelf ook wel weer wat vaker op de foto's komen te staan (hoop ik). Vandaag moeten jullie het in elk geval alleen maar met foto's van Rowlf doen. En die foto's spreken voor zichzelf, dus ik zet er geen onderschriften bij deze keer.

Een pootje en een lik
van Abbey.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Abbey, ik herken het helemaal hoor, een puppie erbij en hup alle aandacht gaat daarheen... maar je moet even geduld hebben.

Als ze wat ouder zijn, dan gaan ze inzien dat het geen puppie meer is, maar dat het net zo'n ondeugd is als alle anderen honden, dus gewoon laten gaan en zelf af en toe de show stelen, dat kan je wel denk ik.

En anders kan je me altijd mailen natuurlijk.

Lik van mij,
Kyra

Anoniem zei

Hoi Abbey, hier weer met Krista... ach je bent zeker jaloers dat Rowlf meer aandacht krijgt dan jij en dat er meer foto's van hem worden gemaakt.. maar je moet niet vergeten dat je baasjes toen je nog een pup was ook veel aandacht aan je hebben gegeven en ws ook veel foto's..ach er komt wel een tijd dat alles weer normaal wordt als altijd...Rowlf is eigenlijk een soort baby dat zorg en aandacht nodig heeft... en je bent al 4 jaar dus een grote meid..iik moet eerlijk zeggen dat de foto's van Rowlf erg leuk en mooi zijn. Maar ook de foto's waarop je staat!!! maar die foto's heb ik nooit gezien.. dus aan je baasje vragen of hij jouw foto's als pup hier ff wil plaatsen zodat ik zelf kan zien hoe je toen eruit zag...mijn vrouwtje zal andere keer mijn baby-foto's naar jullie baasjes sturen en dan laten ze die jou wel zien...
Vanmiddag heerlijk gespeeld en gewandeld met mijn vrouwtje ondanks de regen.. en ook met mijn vaste vriendje Chanouk (Sheltie)..al moet ik nog aan de lijn..nog even dan is mijn loopsheid voorbij...dat vriendje is gelukkig gecastreerd dus kan geen kwaad maar hij heeft wel aan mijn kont gesnuffeld... en volgende week ga ik met mijn baasjes naar de Ardennen.. naar Bed &Breakfast waar alleen eigenaren met honden welkom zijn.. dus ik mag ook in zit/eetkamer met andere honden komen en ook in de slaapkamer.. daar ligt een hele grote kussen....daar veel ruimte en veel bossen....vrouwtje zal foto's maken.. die laat ik je andere keer wel zien..
En wees wel lief voor die kleine Rowlf...hij vindt het ook erg leuk dat je erbij bent.. ik ben thuis alleen geen speelkameraad.. dus Rowlf boft wel met jou...
Jammer dat je baasjes niet voor je terug kunnen schrijven... mijn vrouwtje doet het voor mij ikke kan niet tikken met mijn korte pootjes..
Doeiii... een pootje en een kwispel van Krista...

Anoniem zei

O Abbey

Maar je hebt er wel een erg mooi en lief broertje bij hoor !
En dat ie nog zo klein is, dat is maar heel even.
Wanneer Rowlf net zo groot is als jij bent, dan wordt hijeen volwaardig stoei-maatje van je !

Groetjes Moira

Anoniem zei

Arme Abbey,
Je kent het gezegde vast wel "als ze klein zijn, zijn ze om op te vreten. Als ze groot zijn heb je spijt dat je het niet gedaan hebt"

Trek je maar niks van die kleine aan hoor. Hij steelt nu nog de muppet-show, maar wacht maar totdat ie groot is. Dan ben jij weer de baas want jij kent alle trucjes al om je baasjes te verleiden. Dat mag die kleine mooi van jou gaan afkijken !

Tot morgen en alvast een lik van Daja, ook aan je kleine vriendje

Anoniem zei

Ach Abbey troost je, binnen enkele maanden kan jij pochen met een knappe jonge vent tegen je vriendinnetjes ;-)
Je baasjes gaan hun handen nog vol hebben met die rakker want de deugenieterij druipt uit zijn oogjes ;-)
Liefs en een knuffel van tante Els en ook eentje voor die kleine rakker hé!